Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

28 Ağustos 2014 Perşembe

2014-2015 Sonbahar Kış Modasında Leoparın Ayak İzleri

2014-2015 sonbahar kış modasında her kış sezonunda olduğu gibi leoparın uzun kolları ile bizi sarıp sarmaladığını hissedebiliyoruz. Özellikle o yapay kürk kabanlardaki leopar deseni uzaktan da olsa içimizi ısıtmaya yetiyor. Sezona ait ayakkabı, çanta ve takı gibi aksesuarlarda da leopar desenine sıklıkla rastlıyoruz. Bu sezonun özelliklerinden birisi de tek parça değil birkaç parça leoparı üzerimizde taşıyabilecek olmamız. Benim gibi leopar delilerini en mutlu edecek trend bu olsa gerek. Ünlü tasarımcılar da tasarımlarından bu sezon leoparı eksik etmediler. Özellikle Tom Ford'un tasarımlarını elitliği, kalitesi ve seksiliği ile çok beğeniyorum. O nedenle size birkaç örnek de Tom Ford'dan vermek istiyorum. İnce topuklu kovboy çizmeleri ile leopar deseninin çok şık bir görünüm kazandığını ve esrarengiz, vijdansız aynı zamanda masumane bir seksilik yarattığını düşünüyorum. Esrarengiz ve vijdansızlık leoparın özellikleri olmasına rağmen masumluk leopar ile çelişki yaratan bir durum aslında. Bu çelişkinin de seksiliğe katkıda bulunduğu aşikar:))) Biz kadınların da bu sezon kovboy çizmelerinden en az bir adet edinmemiz gerektiğini düşünüyorum. Skinny kot pantolonlar, kot gömlekler ve püsküllü süet montlarla kullanabileceğimiz bir model olduğu için kovboy çizmeleri kullanışlı bir aksesuar bence. Aslında kovboy çizmeleri genellikle kalın topuklu oluyor fakat ben Tom Ford'un da tercih ettiği ince topuklu olanlarını daha feminen buluyorum.

Tom Ford Fall-Winter 2014-2015 Latest Fashion Trends (8)
Tom Ford 2014-2015 Sonbahar Kış Koleksiyonu

Tom Ford Fall-Winter 2014-2015 Latest Fashion Trends (6)
Tom Ford 2014-2015 Sonbahar Kış Koleksiyonu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder